FIT-Training

FIT-Training 2018-01-22T13:07:21+00:00

BPU

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym zależy na kształtowaniu i modelowaniu dolnych partii mięśniowych. Są to nieskomplikowane ćwiczenia, z dużą liczbą powtórzeń na takie grupy mięśniowe jak: brzuch, pośladki i uda. Na tych zajęciach pracujemy nad jędrnym ciałem oraz harmonijnym wyglądem mięśni. Zajęcia dla początkujących.

Turbo spalanie

Trening interwałowy – trening opiera się na strategii ćwiczeń ukierunkowanych na wysoki wzrost wydolności tlenowej . Odpowiedni trening interwałowy pozwoli uporać się z nagromadzoną tkanką tłuszczową oraz m.in. przyśpieszy nasz metabolizm.

Trening Funkcjonalny

Jest metoda treningowa, która polega na poprawie parametrów cech motorycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, koordynacja), bazując na wykonywaniu ruchów złożonych. Stosowany jest w kształtowaniu zdolności, które wykorzystujemy w życiu codziennym, a także w rehabilitacji (przywrócenie kontroli i funkcji systemu nerwowo-mięśniowego) oraz w sporcie, zarówno amatorskim jak i wyczynowym.

Pilates

Nieaerobikowy system ćwiczeń wzmacniających całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni, tzw. „ core stability”. Niezwykle efektywne ćwiczenia inspirowane jogą, baletem oraz ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni (streching). Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, która wprowadza w dobry nastrój i pozwala pozbyć się napięć mięśniowych. Dzięki precyzyjnym i spokojnym ruchom można wysmuklić sylwetkę, rozciągnąć mięśnie oraz wzmocnić brzuch. Ponadto poprawia się równowaga i świadomość ciała.

Zdrowy kręgosłup

To trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu – to główne zalety zajęć. Na skutek często przyjmowanej pozycji siedzącej, narażamy kręgosłup na nadmierne napięcia i naprężenia. Ich następstwem są dokuczliwe bóle pleców. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. To znakomita przeciwwaga dla siedzącego trybu życia.
Zajęcia spokojne i umiarkowane, przeznaczone dla osób które chcą zapobiec dysfunkcjom kręgosłupa i dyskopatiom, bądź jeśli są po operacji albo epizodach bólowych i nie chcą doprowadzić do pogorszenia dolegliwości.

Stretching

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Skupianie się na rozciąganiu i odczuwaniu ciała poprzez ciekawe połączenia ćwiczeń i pozycji, a także tworzenie z nich niekiedy swoistych choreografii. Korzyści płynące z rozciągania mięśni: wzmocnienie ścięgien rozluźnienie mięśni po treningu zwiększenie elastyczności i gibkości zwiększenie zakresu ruchu w stawach nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu polepszenie ukrwienia, dopływu tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni, przez co szybciej następuje proces regeneracji Stretching zwiększa ruchomość stawów, poprawia elastyczność mięśni, eliminuje napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu. Polecany dla wszystkich.

STRONG

Jest to trening zorientowany na rezultaty. Poprzez zmienną intensywność oraz wkomponowane ćwiczenia siłowe spalisz mnóstwo kalorii, poprawisz kondycję oraz siłę, wzmocnisz także całe ciało, a w konsekwencji wymodelujesz oraz ujędrnisz swoją sylwetkę. Trening poprzez interesujące sekwencje ćwiczeń sukcesywnie rozwija naszą zwinność, mobilność oraz stabilizację. Co zajęcia progresywnie, krok po kroku, można przekraczać swoje granice. Ogromnym atutem tych zajęć jest perfekcyjnie zsynchronizowana z ćwiczeniami muzyka, która odzwierciedla i podkreśla każdy ruch. W konsekwencji niesamowicie motywuje do działania i większego zaangażowania. Dzięki tej muzyce nie możesz doczekać się kolejnego treningu, a o nudzie i zniechęceniu nie ma mowy

Zumba Kids

To połączenie Zumba Fitness (Salsa, Cumbia, Reggaeton, Hip-Hop i innych tańców) i treningu mającego na celu zapewnienie dzieciom maximum zabawy i fitness’u w tym samym czasie. Zajęcia te zacierają granice pomiędzy fitness’em a rozrywką. Zajęcia promują zdrowy tryb życia u dzieci i uczy szacunku, pracy zespołowej, odpowiedzialności i zaufania. Podczas zajęć dzieci uczą się tańca, koordynacji, równowagi, kreatywności i tym samym zajęcia mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka.

Partnerzy: